به مناسبت 27آذر سالروز شهادت دکتر مفتح وسالروز وحدت حوزه ودانشگاه با حضور فرماندار و نخبگان روحاني ودانشگاهي شهرستان صدوق، نشستي با موضوع «چالش هاي فرهنگي شهرستان ووظايف نخبگان» برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صدوق ،حجت الاسلام عسکري رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان ضمن عرض خير مقدم به اساتيد دانشگاه و روحانيون و گراميداشت 27 آذرسالروز وحدت حوزه و دانشگاه، توضيحاتي در مورد اين نشست ارائه کرد و خواستار ارائه راهکار در مورد چالش هاي فرهنگي شهرستان شد.

در ادامه هريک از روحانيون واساتيد دانشگاه به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند وپيرامون انتظارات متقابل وچالش هاي فرهنگي در سطح جامعه وشهرستان نکاتي بيان کردند.

احمد علي دشتي پور فرماندار شهرستان گفت:برگزاري اين جلسات را به فال نيک ميگيريم و ضمن تقدير وتشکر از رئيس اداره تبليغات اسلامي خواستار ادامه يافتن اينگونه جلسات حتي در محيط هاي دانشگاهي هستيم.

وي به بعضي از چالش هاي فرهنگي شهرستان اشاره کرد و از نخبگان دانشگاه و حوزه خواست تا در مورد اين چالش ها تخصصي و کارشناسي شده نظرات خود را اعلام کنند.

در پايان به دو نفر از برگزيدگان حوزوي و دانشگاهي و فعال در حوزه فرهنگي شهرستان لوح تقدير و هديه اي از طرف فرماندار واداره تبليغات اسلامي اهداء شد.

گفتني است ، اين نشست 26 آذر در محل اداره تبليغات اسلامي شهرستان صدوق برگزار شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا